loading...
music is twilight
blackstar & dj triple k بازدید : 4 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

تو که میدونستی دلم فقط وابسته ی تو بود // آخه بی معرفت این رسمش نبود

که تو بزاری بری و منو تنها بزاری // بگی به منو احساسم هیچ حسی نداری

مگه تو نبودی می گفتی تا تش میمونی //حالا چی شده چرا نامهربونی

چی شد دلت هوایی شد و یهویی پر زد // و رفت رو بوم به غریبه سر زد

اصلا خیالتم نبود که من اینجوری میمیرم // وقتی عشق منی تورو با یه غریبه ببینم

آره شاید تقصیر منه که بهت بالو پر دادم // اینقد خوب بودم از چشت افتادم // الانم که بین منو تو فاصله زیاده

فراموش کردی نمیاد خوبی هام بیادت // پس برو با همون غریبه خوش باش

خوش بودن تو دل منم همیشه دوست داشت

 

کروس 1

بعضی وقتا میشه دلم اینقد میگیره // آخه غیر بدی اصلا دیگه چیزی ندیده

تو دنیایی که عشقتم میده فریبت // دیگه بسه دنیا دلم ازت بریده

 

ورس 2

چقد خوب بود وقتی منو تو بودیم و یه خلوت // خوش بودیم با هم حتی درون

هرکسی ادعای خلا گوش آسمونو کر کرد // ولی چی شد کی بود به این رابطه گند زد

نمیتونم کنم باور که تو // بخوای بشی اینقد نامرد

که بگذری رد شی از من و روزگارم //که خوشیش واسه تو تلخیش به کام من

میدونم اصلا تقصیر منه اینو همه میگفتن // که یه روزی میرسه من از چشت میفتم

آخه از تو تو وجودم یه بتی ساختم// تو هم تا فهمیدی اینو من این بازی و باختم

رو شد دستم برات که همه چی تو بودی // تو هم که ته مرامو از ما چه ساده بریدی

الانم حال و روز من با تو خیلی فرق داره // تو یه برنده ی بازی من

یه خوش خیال ساده که عمر و زندگیشو رو به باد داده // منتی سرت نیست اتفاق دیگه

بوده افتاده اصلا ببخش که خوبیات از دلم افتاده // ولی بخدا تنهایی درده اگه کشیدی میدونی

اینکه منو ببینی تا ته قصه رو میخونی // باورش سخته گفتنش تلخه که به خودت میرسی

و میگی تف به این بختت

 

 

کروس 2

بعضی وقتا میشه دلم اینقد میگیره // آخه غیر بدی اصلا دیگه چیزی ندیده

 

تو دنیایی که عشقتم میده فریبت // دیگه بسه دنیا دلم ازت بریده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 63